Massagestudion med gratis massör!

hallelåja!
ikväll har ja varit riktigt sloooow! efter träningen blev ja ännu mer slow..
ja gick o slöade på jobbet.. det som brukar gå på en 45min tog säkert nästan 2tim..
ja släpade äntligen hem min punkterade cykel på hemvägen me.. de brukar ta (okej ja brukar inte släpa hem punkterade cyklar särskilt ofta) men en promenix som brukar gå på 10-min tog iaf de dubbla. Lägg på mina stumpar till ben o en hel del trötthet på de me så förstår du..

massage i massagestudion (sovrummet me tända ljus, lugn musik, olja o en masserande man) var välbehövligt ikväll.. piggnade till rejält o efter en dusch o goda kvällsmackor med te blev ja "normal" igen..

nu ska ja skriva i en halvtimma på en viss rapport .. undra vilken!?
seedan väntar sängen..

mina två nya, fräscha avsnitt av Andra Avenyn får ligga på hyllan lite till ;(

godnatt ugglor!

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman! hoppas du får en fin onsdag! massa kram!

2008-03-12 @ 00:37:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0