Lårhöga lackstövlar! MMM!

Solen gör Madde lycklig! =)

Idag åker Katinka... eller ja menar Miriam till Polen..
hoppas hon hittar fina xxxl trosor till mig o nerd på marken! hehe!

Nu har ja bokstavligt talat hällt i mig kaffe o tryckt i mig en banan..nu e ja fit for fight o fit for gymmet!
blir en snabbis (yeah right?) så ja kan plugga-plugga-plugga hela dan!!!!
Innan jag ska fira ikväll att jag nästan kommer vara klar hehe.. de stora firandet får bli till helgen!
Behöver jag säga att jag längtar?
20timmar på furugården lörd,sön känns inte ens jobbigt, för ja vet att då e ja fan nästan klar me den här skiten!
ska plugga röven av mig till dess! o efter ett par år (?) av lathet, ja menar vi har ju inte haft så jättemkt i ettan o tvåan så är ja ovanligt motiverad.. de tackar man ju för..

nehe dags att snöra på sig de lårhöga lackstövlarna o bege sig mot gymmet för lite strippträ... eller ja menar skrotlyftning!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jo men jag är sådan att om jag äter jätte mycke sent på kvällen som igår kl: 24.00 så kan jag knappt sova hehe. Ne har inte köpt nåt.Har lite saker att berätta för dig med hihi ;)

2008-03-18 @ 15:16:54
Postat av: Isa

okaj.. pajnic klagade lite över att han hade fått diska efter er i lördags.. haha.. jag skrattade tyst för mig själv. tror att du har diskat några fler ggr än honom.. haha
ja pille åker bort.. sarah kommer hem från gtb. hon ville gå ut, men jag vet inte om det är mkt folk ute på påskafton? tror de flesta går ut på långfredan..
ska ifos bjuda märta på lite kex, ost, vin o räkor på fredag. my place. om du, mirre o titti vill är ni hertzlische wilkommen!!

2008-03-18 @ 15:44:34
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0