kinakäk & tjöt!

klockan är alldeles försent..
och sen sist har jag spelat match i värnamo.. gick bra ida, och slutade 3-3.. spelade högermitt, innermitt och forward.. hade sjukt mycket energi.. köttfärssåsen jag gjorde idag måntro? den något smaklösa..

hemma vid åtta o gjorde mina älskade scones som jag längtat efter hela dagen! MEN var schysst och svek dem (sconsen) när Mirre ringde o bad mig kila över för att beställa lite kinakäk, mongolisk käk eller vafän de e o glodde på tv.. lite iaf.. ja tjatade väl mest bort kvällen..

nu blire sconesfrukost iaf.. Mirre de e massa torkad frukt i.. bra för magen om du fattar. såå kila förbi imonbitti vettja ;)

veckan är väl fullt upp som vanligt
skola, fotboll, jobb, plugga osv..
hoppas på att min röda skönhet till mobil kommer på posten i veckan me.. och imon kommer nog grejorna från gymgrossisten vilket också kommer sitta finnt.. kanske blir en spontantripp till Sveriges gula shoppingcenter på tisdag!? ring isf sandrakusin!

men nu ska ja borsta de få tänder jag har kvar sen lördagens godis o sen krypa ner brevid min mysiga man..
ladda upp inför heldag i skolan imon!

nattinatti

Kommentarer
Postat av: sandra

vet inte om de blir nått ullared ja du vet hur Eivor är, va nått me att bilen lät högt haha.Men jag hör av mig om de blir nått.puss

2008-03-09 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0