*KAATJIIING*

De bidde en lång, lugn promenad innan.. var förbi ica efter ip o köpte blåbärssoppa o risgrynsgröt.. som avnjutits med apelsin till ikväll..
var förbi mirre där hon och titti kollade på nån paafilm/thriller/komedi.. 

fick tips av bror min att man kan kolla hur mkt skatt man får betala/får tillbaka.. jehoo säger ja då!
nyfiken som man är så var ja såklart tvungen att fixa e-leg på internetbanken o vise versa..
men nu e de gjort..
jag var glad förra året.. då fick jag tillbaka 4000 kronor!
NU mina vänner o annat folk får jag tillbaka --------------->8399KRONOR <---------
behöver ja säga hur glad jag är nu då eller?
inte alls dumt att dem ramlar in när vi är i rhodos.. utöka shoppingkontot lite..
okey kanske låter som värsta pengaberoende.. men de e man väl? för ja tror man är lyckligare av att ha pengar, än att inte ha några alls liksom.. hursomhelst så e ja iaf glad :D


nu ska ja väl fortsätta på de tråkiga arbetet sen sova en stund.. eller bara de sistnämnda ;)
skjuter väl upp arbetet som vanligt då..
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0