Inlåst i källaren (?)

Hur lyckas man att gör en sämst film med ett väldigt läskigt utseende? Alltså själva fodralet gjorde att man trodde att filmen var sketbra..
läskig flicka, blod, mörk/kall källare o skräckinjagande kommentarer..

Lite argument varför den som gjorde denna filmen antingen var en praoelev på ett filmbolag eller helt enkelt en vanlig snubbe/kering som inte hade all gajakor i hagen:

- På fodralet står det att flickan är tolv år   - hon såg ut som 16-17 MINST!!
- På fodralet står det att flickan blev bortförd mellan åren 1998-2006 - i filmen helt andra årtal
- När de visade tillbakablickar såg det ut som det utspelades på 1800 talet, nåja iaf på 50-talet.. grått o gammalt..
- "Flickan i källaren" = skulle istället hetat "Flickan på övervåningen" eftersom att denna så kallade källare just låg på övervåningen o liknade en liten bastu eller vad kom vi fram till igår?
- Den som skapade denn horribla film måste ha dåligt med ideér eftersom att man fick se "den psykopatiska mannen" jucka mot väggen, mot dockor ett tjugotal gånger..
- Man fick se flickan kika ut ur det välkända "hålet" i väggen 40ggr..
- Den sk "Psykopatiska mannen, var som vem som helst.. förutom juckandet mot väggen o dockor.. liksom vi alla har väl våra dålig sidor? det var inget psykiskt med han mer än det..
- På flickans manus måste det stått : "Stöna/låt som en retaderad när du säger dess repliker.. eftersom hon lamade fram allting.
- Flickan hade manikyr.. Miriam: - "Gjorde han manikyr på henne då eller?" haha! Så jävla dåligt..
man kan nog inte hitta mer fel i en film..

image206VVAAARRRNNNIIIINNNGGG! SE EJ DENNA FILM!

Ps. den påminde om en b-porrfilm d.s


P.s.s en jävligt dålig sådan..



de var nog allt!


Kommentarer
Postat av: sandra

ja det tycker jag, jag ska bara ha kjolen så det är bara att beställa. puss

2008-03-25 @ 12:06:30
Postat av: sandra

nyfiken i en strut,ett litet besök av en man bara haha. japp och inte i rosa utan den andra färgen ;) Okej va bra.puss

2008-03-25 @ 15:23:47
Postat av: anna

om det är numret där karolina Skande spanar in vad andra bloggare bloggat om och så en bild på min t-shirt med trycket passion så är det vad jag vet den enda sofies mode jag cirkulerat i...men det var en mer än vad jag trodde jag skulle =)

tack för att du googlade mig ;)
kram

2008-03-25 @ 15:27:47
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Dr Pihlgren

Vi här på Ass Tork International vill tacka för dina svar! Hälften av oss gick in i koma och en dog.

2008-03-25 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0