Hittade 1390,50 kr :)

Jajemän daniel tvingade mig att bryta upp min sparbössa jag haft ett par månader nu.. summan i den brukar ligga på 7-8 hundra (sån man måste ta upp med konservöppnare) men idag låg den på exakt 1390 kr och 50 öre.. såå de va ju en positiv överraskning. Nu måste daniel köpa en ny bössa till mig :) pga av sin nyfikenhet haha!
Blir goa extra-russel-pengar till rhodos.. har alltid en bössa att ladda upp med inför resor! Snart ställer ja mig väl utanför ICA o skramlar me ^^

tog nyss dagens tredje (!!!) dusch! så himla gött.. cocosbodybutter efteråt o man mår som en prinsessa!

nu får ja min belöning för dagens plugg.. "Andra avenyn".. o snart "I en annan del av köping" som kommer att avnjutas tillsammans med varma mackor.. jag o min käre man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0