Gymdebut!

de kryper i kroppen på mig.. ja vill göra lite nytta ju!! Men sandra sa att ja inte får ringa förren tio o väcka henne!!!! gah! nu har ja iaf ringt å väckt henne halv tio (A)!
om en timma ska vi ses utanför gymmet.. de ho inte vet är att jag tar bilen.. då skulle hon säkert sagt att ja skulle hämta henne fast hon bor typ 20steg därifrån.. sandras första gympass på nåt år?! riktiga med mig iaf mohaha!
Imon kommer en viss person ha grym träningsvärk! måste komma ihåg med min lilla hjärna att jag ska till henrik sport sen o testa matchställ & träningsoverall (ÄNTLIGEN NY)..
bengt trodde att xs skulle va för stort för mig.. hallå jag xxs då eller? skulle inte tro de.. ska fram å kolla iaf!


ja har iaf inte gjort mkt denna morgon.. ja har suttit här o glott, läst en tidning o käkat frukost såklart!! o ringt o psykat vakna folk.. ska hem till moessan o tvätta sen (A) ja orkar fan inte vänta på alla mina kläder som ligger i smutskorgen till på lördagKVÄLL!!! ja hatar tvätttider.. de va så soft när man kunde gå o tvätta hur o när man ville innan. .jevla fifan!

nu ska ja la bädda, ta på mig träningskläder, osv..

adiooooos amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0