Fotbollsmatch - värnamo!

Nyss käkat pasta med köttfärssås.. fanns ingen färdiggrillad kyckling på ica ;(
men detta dög me..
efter de kaffe.. så nu e ja pigg o alert!

vädret ute är väl inte de bästa, men ingen snö iaf.. så strax ska jag bege mig till ip - för att åka till värnamo och spela fobollsmatch.. på konstgräs.. tack för de.. jag hatar verkligen att spela på grus.. särskilt med vanliga fotbollsskor.. får hoppas att mina tår vill vara med hela matchen idag tack!!!

ikväll tänkte jag bjuda min käre man på lite nyttiare frukt-scones som jag skall tillaga! Spännande!

Men nu ska ja ta min fullknökade väska som innerhåller både de ena o de andra o pallra mig uppåt..
inte göra samma misstag som förra helgen o cykla upp i lugn o ro o tro att ja e där för tidigt när jag i själva verket e en kvart försent.. klockan gick ju fel.. himla oflyt!

heäääpa!


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

gott med pizza

2008-03-09 @ 15:17:34
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Maria

Trevlig söndag! :)

2008-03-09 @ 15:25:38
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0