Förkylningstips mottages tacksamt!

känner mig som latheten själv..
iaf fått lite gjort med uppgifterna..
bakat en kaka te daniel
lagat spaghetti&köttfärsås
varit framme o tagit ut pengar, satt in pengar, bytt lotter, handlat..
slängt gamla tidningar o flaskor..
röjt upp bland mina kläder..

okeyy lite har ja väl gjort då..
druckit massa te me.. nu har ja även laddat upp me halstabletter o apelsiner..
ok att de kanske e lite sent nu.. men hoppas kan man ju alltid :P

nu ska ja vila lite till här i sängen sen ta på mina fetaste kläder o promenera upp till IP.. för att åtminstone visa mig o min feta nuna..
känner mig så jävla dum när ja missar en träning.. o nu har ja missat en del fotbollsträningar pg av jobb å allt va de nu e.. men vill inte riskera att bli sjukare.. ja ska ju ändå inte spela på söndag.. men däremot åka buss i tio timmar på sön.. å då e de väl inte sådär jätterockigt att va snoris hela vägen!
får se om de blir nåt gym imon.. de e ju inomhus vallafall.. o kanske basta lite efteråt?! de e la bra!? andra tips mottages tacksamt.. men de e väl de gamla vanliga me honing å shit..  inget nytt!?

hur som helst.. sen ska ja hälsa på min vän Mirre.. hon bjuder på kaffe har jag hört på ryktesvägar! Så hoppas hon inte gör mig b-sviken!

ps ja e fan smart.. ibland.. skulle ladda hem lite låtar till i-poden till på sön.. men de e ju för jävla svårt att bestämma sig.. såå hittade en snubbe som minsann delade ut en mapp me 1000 låtar som verkar bra! smidigt föfän! hoppas inte daniel blir galen på mig:
"-Ladda inte hem föör många låtar då!"
mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0