Bra deal!!

här jobbas det för fullt!
daniel e hemma o sjuk men är snäll o hjälper mig..
ja sitter ute i vardagsrummet med bärbara o skriver så ja blir svettig ;)

ska fram en sväng snart och hämta ute paketet från gymgrossisten, hem o hälsa på en sväng med tänkte jag..
sen blir de väl att sitta här o uggla o försöka få ihop lite vettiga saker.
träna på gymmet sen me.. eftersom ja inte hinner va med på fotbollen ikväll när jag jobbar..

får no bli att skippa lite träning nästa vecka.. de e fan slutspurt me projektarbetet nu..
för en gångs skull får skolan gå före allt..

men sen går det väl också lättare om man e så trög att man sätter upp morötter som
"Blir ja klar med detta till då och då så får jag beställa lite kläder därifrån!"
tss..



Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du har en skön tisdag! kram!

2008-03-11 @ 16:23:17
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0