"-Åhh Millenium 2"

mirre smider planer..


 M, M, S



 madde o sandra (som drar te rhodos på ons (a) ;))

 O vad kollar du på sanna?

Mirre tar för sig i baren..

 Ja & Markoolio får väl avsluta detta inlägg idag.... 


ska snart hem till Mirre o se om hon lever.. sen kanske jag snor med hennes hund Money, och går en sväng så hon kan leka med Candie (min fetinghund)..

har väl vissa aningar om att det blir tidigt med förfesten idag.. det talas om brassestolar i rondellen på skolan?
vi får se.. vi får se..
vid sju ska vi infinna oss på järnvägshotellet iaf.. då blire tacos o sen partyparty!!
Hoppas de inte blir allt för hårt idag.. de ringde från simhallen nyss o imon är jag bjuden på avskedsfika till mig (A) man tackar, man tackar.. kl 10 ska jag befinna mig där, de fixar sig nog..

måste fram o beställa frallor till fredag me.. o kanske fixa nåt så att min klänning inte glider ner allt för mkt!?
Inga större i-landsproblem iaf.. 

menmen ut i friska luften nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0