Studenten 13/6-08 =)

nu säger ja godnatt för mig.. o grattis till mig själv och alla andra som tar studenten imorgon =)

min kamera lever.. väskan är full-laddad med batterier ;)
nyss käkat grillkaav me brö.. riktigt nice..
men nu väntar sängen o lite skönhetssömn innan ja ska upp kvart i sex o fixa iordning mig, åka fram å hämta frallor (evigt tjöt om dem) sen ska ja hem till jocke o hjälpa han förbereda allt innan resten av klassen kommer (okey vi ska dela på en champangeflaska innan ni andra kommer ;)) mohaha..

har varit på jordgubbsjakt ikväll.. fanns inga på varken ica eller konsum fick gasa ner till skryd.. där fanns de, himla tur..

men nu måla naglarna o sen nattinatti..


smack!

Kommentarer
Postat av: tomten

Så du fixade den kameran iaf sen ;D . haha. Och GRATTIS till studenten ! :D:D. Kommer och grattar med lite blommor imon ;D. ( och sen kunde du ju allt komma och hälsa på mig när du ändå va i skryd :(:( haha)

2008-06-13 @ 00:20:49
Postat av: Madelimads!

Jajamän.. men behövdes ju inte för den försvann ju sen ändå ;( tack så mkt, och tusen tack för rosen.. jättesnällt!! Jaa de kunde ja ju faktiskt göra.. dålig stil av mig..

2008-06-14 @ 12:58:09
Postat av: Madelimads!

Jajamän.. men behövdes ju inte för den försvann ju sen ändå ;( tack så mkt, och tusen tack för rosen.. jättesnällt!! Jaa de kunde ja ju faktiskt göra.. dålig stil av mig..

2008-06-14 @ 12:58:11
Postat av: Madelimads!

Jajamän.. men behövdes ju inte för den försvann ju sen ändå ;( tack så mkt, och tusen tack för rosen.. jättesnällt!! Jaa de kunde ja ju faktiskt göra.. dålig stil av mig..

2008-06-14 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0