Studenten 13/6-08

Jaha eftersom någon behövde min kamera mer än mig igår (tydligen) så har ja inga bilder.. :(
förutom några ynka få..
Ja o Alex brorsan.. matvraket nr 2 (ja tar på mig 1:an)
Madde:- ska du ha mer? kanske lite mer frukt? (käkade planka) 
Alex:- ne ja väntar, ja tar frukt sen när ja e mätt.. 

Alex: "-Ta kort på mig o tårtan"  

sen skulle han ta typ en fjärdedel av den fetingtårtan.. svårt fatta så mkt kan få plats i den lilla pojken..

Mads & andra brorsan Andreas

Min studentklänning om nån vill se :P

 o fina skylten..

jaha fyra bilder kvar av kanske åtminstone över hundra lätt!!!
vill bara ha mitt lilla minne kvar ju.. snälla då?
ska ringa till harrys när de öppnar vid två om de mot förmodan kanske fått in kameran..

var skitkul igår iaf.. göö käk o tårta o mkt&fina presenter. tack!!! Fick pengar o presentkort o en jättefin jetset klocka jag önskat mig, av Daniel.. ska no inviga den idag..

nu ska vi no till stan en sväng snart.. köpa ny kamera troligen.. ta nåt käk kanske o glo runt lite..
kanske köpa nåt inför resan om de behövs..

men nu blire en redig dusch.. dansade som en galning igår o håret står i vanlig ordning rakt upp som ett annat troll.. och en till grej MINA LÅR! mina tränade lår som brukar tåla mkt, e helt mörbultade.. inte haft så mkt träningsvärk som idag på hur länge som helst. sheeet..

ikväll hoppas ja verkligen på en sammankomst någonstans för att glo på fotbollen!!! :) :) :)
ska bli riktigt jävla nice att kolla ikväll!!!









"And everyday I pray to Jah that one day you will see
And overstand the fact I must fulfill my destiny
I hope you find it in your heart and know these words are true
And please don't cry you know I must do what I must do"

Kommentarer
Postat av: Josefin

CHIT vilken fin klänning! Stort grattis till studenten! Vad händer här näst? Kram!

2008-06-19 @ 13:15:40
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0