Roliga grejor!

måste bara lägga in lite roliga citat/kommentarer/händelser som uppkommit på resan haha..
kände mig riktigt extra smart där nere..


Mitt ute på havet på våra flytmadrasser:
Sandra kunde inte vända sig på madrassen utan att ramla i ..
Madde: - "Vi åker in o vänder dig"
kanske lite internt men de låter som sandra e handi eller nåt..

Sandra fjällar:
Madde: - Are you from Fjällen?

Maddes fötter svulla:
Sandra: Are you from swollen?

Några greker: - Can we take picture of you?
Madde&sandra- Do you know where we can buy some drunk-food?

På menyn på en resturang: 
"Kött från ungen".. skulle troligen vara från ugnen.. men för att vara på den säkra sidan hoppade vi denna rätt.. 

Mötte två män på moppe fem på morgonen efter en blöt kväll:
- "Jag vet att du är rädd för mig, men jag har två systrar.." 
-"Nej jag är inte rädd för dig"..
-"Ja får visa min resturang för dig då? *slängde av sin kusin från moppen o gjorde plats för mig* 
-Var inte rädd, ja har två systrar, ja vet att du är rädd.. 


-Vill du följa me till mitt hotell? 
-Nejtack!
-Får ja följa med till ditt? 
-Nee de går tyvärr inte.. 
- Okey.... go du va på dansgolvet.. ses vi imon?
- Va e klockan?
- Kvart i fem?
- KVART I FEM?? Är det därför de e helt tomt här?


"-Have you tried a threesome?"


David Hasselhoff-kopia for life spelade på en nattklubb.. han sjöng nån svensk snapsvisa då och då.. han, jag och sandra =)  haha.. 

sandra: - Madde!!!!!!! Va heter en kvart på engelska?? dem vill bjuda oss på drinkar där nere.. jag säger att vi kommer om en kvart.. 

en rolig händelse i hissen..
skulle från källaren upp till första våningen med all våran packning.. 
åker upp ända till våning 5 lämnar en pers.. ner till tvåan.. där väntar två tjejer, de får inte plats.. så åker vi upp igen nu våning tre.. 
en barnfamilj hade tänkt åka ner.. men icke.. åker upp till  fyran: två andra tjejer.. ner till trean igen.. samma barnfamilj.. sen äntligen 1:an hahah..
Daniel: - Fan va hände? Trodde de hade hänt nåt..

En galen gubbe på hotellet står och skriker i telefonen vid receptionen:
"- Min jävla doktor ska inte bestämma hur ja mår, han kan dränka sig i poolen där borta *pekar på hotellpoolen* hahaha..

kommer inte på allt kul än men får lägga in fler grejor sen..

Kommentarer
Postat av: Tomteeeeeeeen

hahahaha, "- Min jävla doktor ska inte bestämma hur ja mår, han kan dränka sig i poolen där borta pekar på hotellpoolen" Tror du doktorn drog diagnosen " aggressions problem" ? xDhahaha

2008-06-30 @ 00:15:39
Postat av: till tomten

hahaha =) a förfan.. lätt..

han gick fram till par o frågade om kvinnan inte kunde begära skilsmässa o gifta sig med han istället.. haha tro ja har en bild på han faktiskt.. ska leta fram den =)

2008-06-30 @ 09:37:06
Postat av: till jolanta

riktigt nice vecka vare =) så ja e me nöjd ;)

2008-06-30 @ 09:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0