Rhodosbilder del 3.. mycket mys!

"-Ta en bild på mig nu, den e till Emmy"




Ja var tvungen äga sandra på lite biljard.. i den äkta tankiniandan.. de kan ja unna mig ;)


 Bara till emmy <3

mys i gamla stan

 mys på hög höjd

 Mys mot ett träd..

strawberry daiquiri tackar man aldrig nej till.. särskilt inte om den är såhär god..


 Isabelle tog för sig av "maten"..


idag har jag faktiskt hunnit med att både söka mer jobb o varit iväg o tränat biceps/triceps på gymmet med Daniel imorse.. samt lagat min välkända linssoppa som är förjävla god..
nu ska ja duscha o kanske ta en promenad.. o sen kansk bjuda över lite kaffekeringar på fika..

ha d finnt!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jaa det får man inte glömma, det bästa av det bästa liksom.Varje gång vi äter nått gott och onyttigt -det kan vi unna oss.Vi lär ju aldrig sluta äta sånt hehe.

2008-06-30 @ 15:34:13
Postat av: emy

hhaa äntligen. som ja vänttat :P hihi

2008-07-01 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0