Otursflickan nr.1

E de okey att man har en aning otur eller?
Drog till stan på kamerajakt idag med ju.. Siba, Elgiganten, OnOff, Pc City <-- där ja planerat köpa en kamera..
"-Den tog precis slut"..
typiskt.. igår 10-min försenad, idag slut.. såå undrar bara va som kommer hända imon? :P
För den skulle visst komma in imon igen.. vi får se, vi får se..
innan Onsdag måste jag iaf ha en kamera.. med fetingförsäkring (drulle) som me mobilen.. annars e de kört för mig..

Allt jag någonsin fått av Daniel (lite dyrare saker) har blivit stöölna..
Armband på våran ettårsdag - stulen på gymmet
Cykel på någon annan dag - Stulen UTANFÖR gymmet/sporthallen
Kamera på min 19-årsdag - krogen

Hur länge kommer ja få behålla klockan? en vecka eller två?


Nu ska jag iaf se på älskade bourne filmerna o gosa ner mig i soffan med jordgubbarna ja köpte innan.. MUMS!..

/Otursflickan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0