MILLENCOLIN!!!!

Goder morgon, goder morgon..
nyss käkat frulle o sitter o lyssnar på musik i vanlig ordning o dricker lite kaffe..

Ska strax gå till gymmet o pumpa lite axlar o mage med Daniel..
Sen ska ja  till stan, hämta upp Sandra på stationen (eller!?) o dra till A6.. ska fan ha en kamera idag..

städa i em hade nog suttit på sin plats med.. berget på sängen bara växer o växer.. 
värsta klädhögen jag sett i mitt liv..

damn kom på ja måste åka hem o hämta en resväska med.. börjar bli lite smått dax att fixa o dona med grejor o kläder som man ska packa ner ju..

Fick gulligt sms av Mirre inatt hon saknade mig (hon e på "where the action is", någon hon var med hade svimmat hela tiden o en annan hade försvunnit.. synd att inte ja va me :() men vi ska röja som fan på West Mirre!!!

Fan vad jag längtar till "West coast riot" <---- ska bli så jävla gött..

Klara artister

AVIS????


Flogging Molly (US) 19:00 - 20:00  <--- Ska bli ett kärt återseende o röj framför scen som fan..

O ja kan fan inte fatta att jag/vi ska få se Millencolin IGEN!!!!!
de va hur länge sedan som helst..
Ska ta me nya albumet och lyssna in det ordentligt i bilen idag (och till göteborg =)=)=)=)) jag kör, jag bestämmer musik, såna e reglerna ;)

menmen nu blir ja helt exhalterad här..
nu ska ja dra..

ha d finnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0