.........

ännu en slapper dag med mirre&nerd..
vaknade vid nio sen kom nord vid tio.. drack lite kaffe.. sen kom mirre drog te skolan, dem käkade sen drog vi fram hämtade klänningarna som kommit =)  hem hit igen så käkade jag (A) 
och sen hem till mirre..

drog till gymmet en sväng me, kom nyss hem.. bidde redig klen träning lite ben o mage.. 
mitt knä har precis inte blivit bättre efter mitt lilla uppehåll från fotbollen om man säger så..
får no bli att beställa tid för röntgen ändå..  :( stackars mina ben som e så springiga..


menmen nu ska ja slänga mig i duschen åka till stan me mirremus om 9min..
panikshoppa skor till studenten.. jatack..

7dar kvar till vi sticker till värmen.. ohyes..

de e ju trots allt i värmen ja hör hemma..
inte i nåt pisskallt land.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0