En upptagen tid!

heyy alla apor..
jag är inte så sliten som man kan tro att ja skulle kunna va..
vaknade sju i torsdagsmorse, var vaken hela dagen, flyget gick vid 21:30 på kvällen, kunde fan inte sova på planet för de va söndermycket turbulens så ja trodde ja skulle dö.. barn spydde, barn var helt svarta som zombies under ögonen, bebisarna skrek som galningar (kunde inte byta blöjor, stackarna) osvosv.. (och jag satt o var rädd (A)) för ovanlighetens skull faktiskt, älskar att flyga..  menmen vi överlevde..

framme vid landvetter vid 00:30 (fortfarande ingen sömn) körde till habo och lämnade sandra, sen körde ja sista biten till vaggeryd.. snäll som ja e.. somnade halv fem, kvart i sex (!) ringde klockan och jag skulle upp  igen, till göteborg..
där vi var i sannas kompis lägenhet o förfestade till fyra, sen drog vi till konserten.. de regnade som fan hela dan, men på kvällen var de solklart o härligt..
riktigt skoj vare o se de bra banden, men bäst var förstås millencolin..
de slutade vid elva.. och gissa vem/vilka som däckade på direkten (av trötthet)?

Nog aldrig sovit så gött i hela mitt liv, konstigt.. särskilt med tanke på att min sovplats var på en smaaaal ryamatta, fejkryamatta.. samt två 30centimeters kuddar under mig med.. haha..

ida har vi käkat jäävligt göö buffää, panpizzor, tacos, vitlöksbröd, sallad you name it..
sen speedshoppade ja o mirre skor :)

kom hem vid sex ikväll, då drog ja o tränade på gymmet, kom nyss hem..

nu hoppa in i duschen o göra mig lite respektabel.. seen bär det av till jkpg.. för de ryktas om att en viss Daniel ska bjuda mig på bio "The happening" <-- thriller!! Och faaan om den inte är bra.. 

SOVA/VILA?? De kan man göra när man e gammal ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0