Vår egna streetstyle!

päronorgasm-wannabe



sandra matchar drinken me kuddarna


ägg-ögon

 

 palle kuling - färdgodis (A)


....

 jkpg streetstyle ;)

 

kalas ikväll igår..
idag har käre mirre åkte te spain.. avis? jag? what? nerå.. men hade gärna tackat ja till att få hoppa i resväskan o sola mig ite..
nord ringde nyss från öland o vill ja ska gå o ta me min lillebror och "leka me hennes katt" hahaha.. så jävla daddig e hon mot den lilla katten.. eller kanske "mammig" ;)

nu ska ja suga/knapra på lite marianne toffee<-- mm mm mmm..
duscha
klä på mig
gå fram o handla själv
fixa klart tvätten - tvätttid ida yeha.. ^^
och förbereda mig för en feet godispåse ikväll.. längtar redan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0