Jordskalv och kladdkakor!

Damn var visst värsta jordskalvet på Rhodos imorse.. en månad sedan vi var där..
Och sheet va ja saknar det stället.. JAg längtar som fan efter att vi ska resa till våren och troligen åker jag (och om någon hänger på) till något partyställe och jobbar nästa sommar..
Hur nice vore de inte med säsongsjobb på nåt partyställe?!
Sola&Bada, träna (A),  jobba såklart :P o partaja.. Ja ska, ja ska.. 

Nu e ja på jobbet.. slutar vid två och då blire nog en runda med hunden..
Sen ska nog jag och Daniel se klart på "Pianisten" RIKTIGT bra film som Mariooo tipsade om..
Se den! Tre timmar lång så vi sparade halva inatt :P ..

Sen ska ja nog baka en kladdiskaka o då kanske man får besök?! ;)

Får se om vi drar o kör gocart på torsvik ida.. jag är inte lite sugen! så jävla kul ju.. o då ska ja ta dem allihopa! mohaha!

menmen back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0