Rhodosbilder del 4..

Jag o dykaren letade n(emo) fiskar ;) som nån rolig person skrev..

 här sitter vi o väntar på tågets avgång..





 nice, nice..

 ja klättrade.. som vanligt..

 beachen..

 fetaostpizza utan så mkt fetaost på haha..

var uppe vid åtta ida.. käkade lite gröt.. stack o körde may till vårdcentralen för lite provtagning..
sen drack vi kaffe o käkade jordgubbar.. drog o tränade vid tio.. skulle vilat ida.. men körde 30 min kondition mage o rygg..
imorgon ska jag iaf inte träna..  vilodag behövs efter fem dagars träning i rad..

nu ska jaf iaf strax iväg o käka räkemacka med återigen igen gamla simhallspersonalen.. som inte e så gamla.. :P lite avslutningsfika sådär för en som går på semester nu..

i em kom ja på att de e något jag ska göra.. jag funderade på om de va nåt kul eller något mindre kul.. det var de senaste..
TVÄTTA! Mellan fem o tio ikväll.. jippie, kvällen e räddad typ... ska bli gött bli av med all himla tvätt sen resan o innan dess med för den delen..

heääpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0