Tillbaka till Rhodos!

Trevligt värre att Isabelle o hennes man var på gymmet samtidigt som vi :)
Ska försöka tvinga med ena på "bonnfest" på lördag ;) ohyes!

Drog fram o handlade jordgubbar efterår.. nyss käkat de o kesella mums.. en omelett innan (A)
om cirkus 20min ska ja pallra mig fram te jobbet.. jobba fem timmar, de borde ja väl ändå överleva?!
Så typiskt att de blir så nice väder när ja ska jobba.. men imon jobbar ja 9-14 så då hoppas ja fan de e väder så att man kan ligga på playan efter.. hur liten risk de än är..
vi funtar på att åka te skara sommarland någon dag nästa vecka me, de lockar jefligt mkt..

men mest vill jag åka utomlands, till Rhodos såklart..
jag är inte alls omöjlig till att åka sista veckan i augusti om man får tag på en sista minuten, sugen hänka på? ;)

annars får man väl va glad om man har jobb i höst.. så vi kan dra till våren o sen rhodos juni-augusti nästa sommar.. kommer bli så jefla underbart.. VI SKA TILLBAKA TILL RHODOS! Ingen tvekan om saken..

Ja får la drömma vidare nu.. slänga mig i soffan, dricka lite kaffe, lyssna på musik..





Kommentarer
Postat av: biljana

Hej! :)

Besök gärna min blogg!

2008-07-21 @ 13:24:57
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0