Marsglass is the shit.. eller hur?

Det är fredag, klockan är efter två..vilket innebär att det sitter en glad Madde i soffan..
har nyss smällt i mig två ägg och en macka.. vet inte va ja ska kalla de.. lunch? mellanmål? aa nåt var ja tvungen att få i mig..
svepte ett funlight glas på en sek.. (eller fem iaf)

Nu ska ja packa ner två marsglassar (min favo i hela världen) och slänga på mig en bikini..
ska hem o fika me moessan dricka kaffe o käka glass.. livet eller?
sen ska ja ut o gå med hunden och tvinga i henne i vattnet..
seen ska ja lägga mig o päsa o däsa på studsmattan.. bättra lite på brännan..

Men seen seen ska ja hem o laga mat.. sugen på tonfisktortillas, eller vanliga tacos..
får se, får se..
Och efter de ska ja göra mig partyredo ett par timmar.. för ikväll blire partyhardy o förferre hos mig som e gräsänkling i helgen..

Och JA Sandra Nord.. ja ska läsa mina klick & fredag när ja fikar me ;)
Men byter dagen till ära baren mot glassen, hoppas de e ok ja bryter mitt mönster en fre..

puss på er.. och speciellt på dig råggan ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Nä snickersglassen är godare ;)

2008-07-25 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0