Kycklingburgarefest? Hm säger man så?

Om tjugo minuter kommer Mirre förbi.. vi ska ha lite kycklingburgarefest.. (med mig som grillmästare såklart ;)) här ska de bli alldeles precis jättelagom (okey lite för mkt för mig) brända kycklingburgare med grovt hamburgerbröd, massa fräsch sallad och dressing.. Mm Mm MMM! Vi drar no en film till de eller kanske några tvprogram.. vi får se, vi får se..

Sen ska jag nog lägga mig tidigt och ta tag i mitt tidningsläsande som alltid lyckas sluta alldeles för tidigt.. (efter en eller två sidor) hehe..
snart helg, snart helg.. längtar som fan efter lite ledighet, lite shopping me moessan, lite festligheter, lite barnvaktande, ännu mer shopping/mathandling med daniel på söndag samt en hel del godis.. "Because Im worth it" ;)..

Men först jobba, träna, andas<-- hehe. Meen snart helg ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0