En klassiker!

En klassiker får jag lov att säga:
-"Vilket fint väder vi börjar få"...


Damn nu e ja så hungrig så ja snart börja lipa.. de e sant.. tur att Daniel hämtar mig o kör hem mig..
Ska hem o packa ner strandgrejor (strandspel, tidningar, kamera, fika, handduk you name it)
Sen bär det av till jkpg destination Vättern! Ja ska bada, sola, bli brun, äta jävligt mkt mat och hade gärna åkt liten vattenskoter me om någon äger en sådan o vill låna ut den till mig??
Grymt sugen e ja iaf.. minns i Marocko när vi körde jag o Daniel.. kände sig som värsta actionhjälten fifan ;)


MAT MAT MAT!!!!!!!!!
FEED ME!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej stumpan. va gör du? hur är det? Ut imon eller?

2008-07-24 @ 11:07:38
Postat av: jasmine

Tack för tipset! :D Föressten, vet du ungefär hur mycket fickpengar man bör ha om man ska vara där en vecka?

2008-07-24 @ 13:59:53
URL: http://jasminesewerin.blogg.se/
Postat av: Sandra

mamma och pappa, du ska inte med då? du får gärna det :) puss

2008-07-24 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0