Dricka diskmedel o jaga kattjäveln!

Helvetes jävla skit...
Idag vaknade vid nio gick te jobbet.. hem vid ett.. drog te stranden.. hade de riktigt skönt o blev brun(are)..
Käkade twister..
Hem o hämtade barnvaktsbarnen.. käkade mer glass..
Drog te stranden badade för fullt..
Gick promenad fram o köpte kaaav-me-brö!
Godis o sånt nödvändigt ;)

Grillat. spelat xbox..
SEEN rymmer kattjäveln.. såklart att allt inte ska gå bra för mig :(
fan ja fattar inte hur.. seriöst.. har letat sen kl tio nu typ.. 3 och en halv timme..
5 pers..
såg henne i skogen.. en meter från mig, EN FUCKING JÄVLA METER!

O nu mår ja så jävla dåligt för ja skulle klunka loka.. hällde upp i nydiskat glas.. FULLT med skum i .. tänkte vafan ovanligt för loka.. MEN såklart de va ju diskmedel.. har så jävla ont i magen..
"Kontakta läkare vid förtäring" ja lägger mig här i sängen nu, platt fall... överlever ja går vi upp med solen om nån timme o letar efter kattfan o sen ska ja fan te falkenberg..

fan fan fan..

godnatt från världens sämsta katt vakt..

sämst som kattvakt
duger som badvakt
men bäst på barnvakt som fixar värsta jakten på natten för ungarna ;)

jaaaa man kan väl helt enkelt inte va bäst på allt..



Kommentarer
Postat av: BLONDINA

Behöver hjälp med smakråd, kolla mitt senaste inlägg :)



aaaawe, de löser sig. Hoppas du mår bättre sen

2008-07-27 @ 01:32:13
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0