De kan vi unna oss!


Alltså kattfan! Varför kan hon inte bara komma tillbaka?


Är på jobbet nu, SVALT som fan.. riktigt gött o stå här ida..till klockan fyra bara me :)
Sen ska ja grilla me min älskade man och sedan hämta Candie och få henne att spåra efter kissen..
Hon e grym på de.. så ja hoppas på lite hjälp.. hehe.. lite sent nu kanske, men bättre försöka än inte alls..

Sedan ska jag vandra upp till IP och hälsa på mina lagkamrater.. för de va ju ett jefla bra tag sedan..
Ringde till vårdcentralen idag, MEN de gör inga "knäutredningar" (som det så fint heter) under sommartiden, och hon bad mig därför återkomma efter semestertid.. Tre veckor ska jag vänta, tre jävla veckor, då har halva höstsäsongen typ varit.. Och då ska jag få reda på en tid bara, så kan de säkert dröja lika lång tid på att få den me..
Ja blir psykad ihjäl på de här..

Nu ska ja hämta mig en tidning o en loka..
De kan ja fan unna mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0