Äntligen fredag!

Nu ska jag dra o gymma tänkte ja.. blir ben, mage o kondition fredagen till ära..

Sen ska ja fram en sväng, handla lite o sådär..

Hem o göra helgfint dvs städgrejorna åker fram ännu en gång, diska, dammsuga, moppa, boka tvättid o va allmänt hemmafruaktig..

Det hela kommer såklart (som varje fredag) avslutas med soffhäng.. jag, klick, fredag o en göö starbar + kaffe,, oh yes..

ikväll lutar det åt utgång o ja e inte den som e den.. så ikväll svirar vi om till partystassen o ska fira farväl till vår käre fina Titti som snart lämnar oss för Usa.. liksom hör ni hur de ens låter? Vem skulle göra så?! ;(


just nu har ja de riktigt gött.. ett jobb som väntar i Augusti :) o ett annat jobb som ja i princip kan välja mina arbetstider själv + inga helger.. låter verkligen som något för mig :)



ha en skön fredag med er apor!


Kommentarer
Postat av: Titti

Haha.. Ja du hör ju verkligen hur det låter..

Förjävligt...! <3 Ni är bäst, Ni är guld

2008-07-13 @ 01:30:58
URL: http://ttforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0