31:a Juni? hmm.. Finn ett fel typ..

Tro de eller ej.. ja o mirre har varit ute och intervalltränat nu..
miriam och intervallträning i samma mening hör inte till vanligheterna..
omg.. men de gick riktigt bra.. stolt över henne *klappar på huvudet*

de har hänt en del grejor ida.. riktigt bra och riktigt dåliga..

om man nu får kalla de för dåligt..
jag mitt jävla pucko har bokat in en väldigt välbehövlig tvätttid idag klockan 17:00-22:00.. okey ja börjar ju inte lipa för ja slipper tvätta ida.. men högen (läs HÖGARNA) växer ju inte precis mindre nu..
herregud.. bokat in mig DEN 31:a Juni.. helnöjd när ja bokade .. typ
"-Oj första gången man får så snabbt, ingen annan som tänkt tvätta då?"..  nee.. för den 31:a Juni existerar ju inte ens.. tydligen.. *gruff*

kul.. sörjde med lite saft ute på balkongen..
får bli tvätta hos moessan igen.. hon klagar ju inte iaf..
"Har du inget ja ska tvätta?" "Ja kan tvätta om du vill?"

haha har en riktigt cool bild på mitt ben ni ska få se..
när kameran vill sammarbeta med datorn igen.. tss värsta reklampelaren (mitt ben alltså)
nu för tiden e man ju sponsrad av ADIDAS om vi säger så ;)

nu mina kära vänner ska ja göra något ja gjort tre kvällar i rad nu.. grilla kyckling o käka grekisk sallad till *skäms lite*
MUMS!

heydå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0