våffeldag

vilken uppenbarelse.. blev sjukt sugen på frasiga, rätt brända våfflor me sylt å glass eller grädde.. mmm..
läste i klick å va va de inte där? Jo en våffla på en bild.. började sedan kolla på "tredje klotet från solen" och de nämnde konstigt nog.. VÅFFLOR!!!
Ja blir psykad..
menmen nu har vi bokat in en våffeldag till helgen :) smidigt med en toastmaskin som man både kan grilla och göra våfflor i..
yammieyammie..
nog om våfflor.. ida var ja en riktigt ärlig människa.
var å tog den där sprutan ju.. sen frågade ja om ja skulle betala där eller i kassan!? Har du inte redan betalat? Vänta ja ska gå å kolla sa hon då..

tjejen i "luckan" hade gjort fel.. JA KUNDE SPARA 370-SPÄNN FÖR FAN!!!!
åhhhhhh!!!!!!!!
för ett litet stick å ett läkarbesök som var över på 20sek.. that´s life..  nu slippar ja iaf att betala denna summan nästa gång ja ska åka utomlands.. räcker från 20-år uppemot hela livet..

bara de att i min plånka ligger de ynka 4-kronor och skramlar.. kontot är länsat.. å ja vill inte ta från mina besparingar.. (försöker spara hälften av va ja får in varje månad vilket blir typ 4000) men vafan tar alla andra pengar vägen?? de e fan ett mysterium..

nu är ja hungrig så min mage kurrar sönder.. ja e jämt hungrig.. ska ta mig nåt litet att äta.. sen försöka sova/vila lite.. är müde as hell.. sen ska ja laga mat å tagga upp mig inför träningen ikväll.. då ska det svettas minsann :)

fick en ny mascara från moessan ida.. precis va ja behövde.. med tanke på att den andra är slutt.. lancome.. den guldiga.. grejen e att ja bara använt  2000calories, curved brush.. aldrig någon annan.. ska bli intressant att se hur de går..


nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0