Sexuella övergrepp mot barn!

Inte alls så jobbigt att kliva upp ida som jag hade befarat.. upp å koka ägg å fixa mackor å fixa till mig själv å dona..
cykla te skolan, psykosocialt arbete.. startat ett nytt arbete som ska hålla på till sportlovet.. jag ska skriva om sexuella övergrepp mot barn.. kan nog bli riktigt intressant.. någon som har några ideér till de med kanske?

nyss käkat lunch.. å sitter å "degar" lite.. försöker fila på en enkät som sagt var.. om 15 veckor ska projektarbetet vara klatt.. å ja har la en del att stå i om man säger såå..
och nästa vecka har vi även de stora provet i historia.. vilket ja inte längtar till.. historia å matte har aldrig varit mina grejor.. men de fixar väl sig förhoppningsvis..

ska dra vid två å ta den där sprutan.. sen ska ja hem å lägga mig i soffan å läsa.. å sen ska ja laga chili con carne :) å sen ska ja ta hand om Daniel som är sjuk, ville han.. män är så klena.. ikväll blire aerobics me.. nicenice!

men nu plugga i ytterligare ca 2 timmar!!


adjö så länget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0