recept: underbar tonfisksallad

 smarta folk de finns.. som lämnar kommentarer men utan att skriva namn eller nåt.. :) det är ju sååå svårt att kolla ip-nummer.. mohahaha.. vad ledsen ja blir.. de kanske var dig de väntade på, på  psyket?

person
:          Bo Nilsson
adress.......
telenummer...

allt står ju :)


nu till nåt annat.. varit ute å gått en timma, var förbi maysan å hälsade på , köpte två blommor på hemvägen å nu har ja gjort massa ben, rump, rygg o magövningar :) riktigt gött..

nyss käkat en riktig fräsch, god, lätt sallad ja gjorde igår bestående utav:

tonfisk, abbas i vatten
proteinpasta, gymgrossisten/finns liknande i typ alla mataffärer
ärtor, majs, paprika, saltgurka
ägg
lite valnötter
svartpeppar
pizzakrydda

koka pasta,  grönsakerna och ägg
låt stå till de blir kallt
blanda i en bunke med tonfisken å häv
 i lite krossade valnötter å krydda..
servera med en klick cremé fraiché över å ett knäckebröd kanske..

rekommenderar ja verkligen..


nu ska ja se om ja inte kan röja upp lite å sen ska ja duscha å fixa till mig..
bara de att ja inte har några skor att ta på mig ikväll?
har mina reebok, mina kängor å pumps.. inte några mitt-i-mellan som ja hade innan..
svarta typ lite mcbootsstuk på dem.. nån jävel snodde ju dem.. grrrrr!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0