Min nya zebrakompis: TADA!!!

image131
här är min nya kaffe/te/vatten/proviva/pepsimax/loka-mugg :)
just nu lokamugg.. sitter å kollar på debatt om olika ätlivsstilar å sånt.. de bråkar som fan.. ja äter valnutar, clementine å dricker loka..

varit i stan med danielälskling ida och inhandlat en hel del..
candy, fotbadssalt/kräm, rött armband, dove bus (NITTON KRONOR PÅ ÖB GAAAAH, kostar fan 53spänn på konsum) vitt linne, underkläder, 2 blommiga skjortor, och candy som sagt var.. disneychoklad, truly juicy heter dem så? 5 ynka kronor för 180gram.. now we talking baby! 
hmm aa kom inte ihåg mer va ja köpte men kassarna var många.. 

daniel har fixat min älskade svarta 99kronorsväska från ullared som candy (min hund)  tuggat lite FÖR mycket på.. men nu är den användbar igen.. yeiij!

bidde även en vinare å lite cider tills imorgon..
bränt ut en göö cd till partajet imon.. som kommer få varenda röv att shaka.. för annars är de våldtäktsmän ;)


adjö så länget

Kommentarer
Postat av: Estelle

vilken cool

2008-02-03 @ 14:24:58
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0