kamera i present =)

image83

elgigantenpåsen innehöll inget mindre än en 8mp advent kamera :) perfekt för mig.. fan va glad jag blev..
har velat ha en ordentlig kamera en längre tid nu.
fick tio rosor utav älsklingen med som ju faktiskt betyder "Vill du gifta dig med mig?" haha..
Daniel:- "Ja vet inte va de betyder, men ja vet att nåt annat tal betyder vill du gifta dig me mis osv?"
hahaha:P men de får la vänta me de då.. tss..
daniels mamma kom förbi med presenter med..
två jättefina, handmålade oljelampor.. mysigt :) måste vi absolut testa någon kväll..
på söndag kommer våra familjer hit och käkar tårta å lite annat gott så får väl kanske inviga de då..

nu ska ja absolut se till att ta ett nytt presentationskort.. bikinibilder får vänta till sommaren.. haha..


kommer lätt bli en massa bilder ikväll me!!
såå på återseende så länget.. nu ska ja å min man duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0