Dagen förstörd

okey de kunde varit värre men nu känns allt bara så jävla jobbigt..
vill bara lägga mig å sova i hundra år.. (försökte med att lägga mig i sängen under en filt men efter 5 min pallade ja inte mer)


jag är så jävla arg så ja lipar å vet inte om ja ska fortsätta me de eller skratta?
Nu SKA jag iaf med daniel in till stan.. skiter i träning å plugga (iaf tills ikväll) ja har fört över pengar från mitt sparkonto och ska FAAAN köpa nya, snygga skor NU IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
å som Miriam sa.. de får man faktiskt göra om de blitt snodda..

skulle trösta mig med lite te.. men termosmuggen är ju cpig me.. så de rann ut te både på mig å i soffan å på datorn å på väggarna (nästan) ..
ja ska till stan som sagt var å beställa in (på ett fik) den största kaffen som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0