Brinnande mikro!

Ja å mikrosar (hur fan säger man då?) går inte bra ihop.. de luktar rök... och det är gröt fastbränt i hela mikron..
ställde in min termosmugg för att värma teét om ännu mer..ska no inte göra de mer.. hehe

ida har ja varit i skolan, på lager, på gymmet (med 25 andra.. damn) och solat och ätit gröt å aa inte mkt mera...
sitter/ligger lite av varje alltså.. och kollar på en dokumentär om sexhandel i mexiko.. äckliga vitingar som åker ner å köper sex och utnyttjar tonårspojkar.. normalt.. normalt....

nu ska ja lägga mig breve min gubbsjuke man å pussa han lite högt å jävligt i örat mohaha..

ont i nacken av allt letande efter lämpliga resor kanske man skulle tigga lite till massage?



hoppas det är jag som simmar omkring där inom en snar framtid å med ett par andra nudister kanske?


image116



på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0