blev rätt bra

dagen blev rätt bra ändå.. daniel bjöd på kalkonmacka och kaffe på gasellen på a6, han var inne på elgiganten (av alla ställen?) å köpte present till mig haha.. spännande..
mina inköp ett rouge å alkoholhaltiga drycker till helgen :)
å lite mat å sånt på coop "dyra" forum!! föfän..

hem å hämta bikini.. iväg å simma med jonna.. solade åtta minuter me.. palla me fan ;) haha..
daniel sov när ja kom hem haha.. sån liten gris.. så ja har varit snäll p gjort hans jobbarmackor..
vitt rostbröd med massa smör å korv å salami ska de va på.. haha.. fyfan ja tog i de äckliga för hans skull.. de kallar ja kärlek.. !!!
Överraskar han med ett par gurkskivor ovanpå me ;) en billys å två clementiner.. där har du hans jobbmat för morgondan.. haha..

nu har ja förberett råttanfilmen som vi ska kolla klart på, å risgrynsgröt är i mikron (köpte 1000grams risgrynsgröt ida! yes!) varsin macka å varsin clementine å te.. puh.. mysigt..

bidde inga skor.. väntar.. hittade dock en "ditt å mitt godisskål" som ja alltid velat ha.. (iaf väldigt länge nu) de ska ja köpa när lönen kommer haha.. fattig som ja e...

nehe nu blire grötmys!
haaare

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fan sjuk unge, inga egna skor att ta på sig? Jo men får ja hänga me då?
Och jag träffade dig idag (: du är bästate puss love you!

2008-01-14 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0