belöning!

Klev upp vid åttatiden ida.. ägg å macka å apelsin å grönt te matade ja mig själv med..
körde May till vårdcentralen.. sen åkte vi å handlade lite å sen till Maysan å fika å tjöta i typ en timma..
May höll med mig om balklänningendilemmat.. att inte ha en lång klänning.. de trodde ja inte :) haha..
cooling!

vi vann på triss förra veckan.. köpte en ny å vann 25x2.. de e lycka typ.. nästan aldrig hänt ;) haha..

men nu är min temosmugg uppladdad med grönt te med lemonsmak, ett grönt äpple väntar på bordet och en hel hög med papper ligger å väntar på att fixas utav mig.. fan me..
men ska göra klart de så fort de går nu.. sen ska ja se på Andra Avenyn senaste avsnittet.. som en belöning ;)

vi får se hur de går...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä va gullig du e.Åh det låter kul, jag hänger gärna på :) Skulle va skoj :D Men ring mej en dag har inte ditt nr pusss

2008-01-09 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0