seg? jag?

vaknade för en stund sen.. frös o var svettig o hade drömt att ja somnade när ja körde bil o körde ner i en sjö o fick givetvis inte upp bildörren.. de kallar ja oflyt!!!

nu börjar ja nästan bli lite normal.. fullt normal blir ja ju aldrig de förstår ju ja med..
käjket i ugnen är nog färdigt snart :) man blir ju lycklig..  kyckling, klyftpotatis, cremé fraiché-sås o sallad står på matschemat ida..en klassiker... 
 daniel svek ju o åkte te skryd å käka pizza den lilla apan..


gött får ja bada själv för en gångs skull ;) o fixa till mig.. o spela hög musik..


såå nu ska ja strax käka.. sen lägger ja mig i ett bad med musik, nåt gött att dricka o en tidning eller två..
o en hel del skum på de.. de blir no perfa..

sen kommer ju nästa stora problem.. vad ska jag ha på mig? för hur överfull garderoben än är så finns de ALDRIG något som passar när man väl ska partaja.. nee.. då finns ingenting..

image151johan und me ( Johan som söker tjej mellan 13-20 år.. allt är av intresse.. intresserad? lämna en kommentar! så kan just DU få nummer o adress)


image152Johan ville öva med Alle..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0