Rastloosen!

ja e rastlös...
varit framme o handlat lite frukt..

pillat me min mp3 bytt ut alla tråkiga gamla låtar mot nya fräscha!!
extra gött att ge sig ut o gå/jogga eller va som helst då..

ja e fan lam de kom en bra låt när ja körde bil innan.. precis när ja skulle köra in här på gården.. var tvungen att köra runt kvateret o dunka klart den låten först (a) ja e no inte som jag ska..


men nu ska ja trampa iväg på min cykel o lyssna på mina nya låtar.. mot sporthallen.. har till och med kommit ihåg att ta ut pengar till fotbollslägret, kommit ihåg att ta med gyminbetalningskort till Fanny (A) + att jag i detta nu kom ihåg att ta med mina jobbnycklar så vi kan "låna" lite grejor me fotbollen..
damn!! vad har hänt?

blir riktigt gött att komma hem o duscha o smeta in sig me diverse krämer sen..
mysa ner sig i soffan o glo på en film..  men nu ska här svettas!

Kommentarer
Postat av: sandra

Maddä kan inte vi gå ut någon gång?

2008-02-24 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0