jag på strippstången!

nu har ja fixat å plockat iordning lite, diskat, tänt ljus, vart ute med soppor osv osv.. nu kokar korven för fullt..
dagens lunch/mat/kvällsmat blir korv-med-bröd, sallad..

sen ska ja nog slänga ihop en kladdkaka utav mitt berömda recept.. hehe.. sugen?

"The Legend" ska vi kolla på senare å snaska lite gött..

ida e en redig slappedag.. men har hunnit med att skriva en sida om mitt arbete i psykosocialt arbete..
skriver ju om sexuellt utnyttjande av barn.. blev en sida om egna tankar och funderingar, om de sjuka människorna  mest..
 

f y fan vad jag är festsugen.. inte ofta jag är det dagen efter en hård kväll.. men ikväll hade jag gärna gått ut och dansat.. får la vänta några veckor.. jobbar varenda lördag fem veckor i rad förfan.. wellwell två av de är avverkade.. sen ska ja skön begära lite ledigt.. eller åtminstone låta snälla Jesper ta lite lördagar för mig (A) EN IAF!!!

nehe korven vare ja..

image142 jag på den enda strippstången på stället.. TUR att någon tar tag i ett!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi
!1 madde då får gärna skicka några bilder till mig :)
puss

2008-02-03 @ 23:29:21
URL: http://piipidjungel.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi
!1 madde då får gärna skicka några bilder till mig :)
puss

2008-02-03 @ 23:30:08
URL: http://piipidjungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0