Hacki-Vacki!

Jahopp.. kom hem från jobbet vid nio.. snabb dusch och sen har kvällen gått åt till att käka varma mackor & dricka te o ha de mysigt med Daniel.. kollade fem minuter på "Cloverfield".. pallade inte mer.. den verkar va riktigt dålig..
Istället bidde de två fräscha nya avsnitt av AA för min del.. vilket man aldrig tackar nej till..
Hunnit med att måla naglarna me.. inte illa..

Men nu blir de allt till att krypa till kojs..
skola till halv fyra & första fotbollsträningen på grus för i år står på schemat för morgondagen..

hacki-vacki!!!




-Ballongerna är långa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag är på för fasen :)
jag tror det kommer blir kul faktiskt, fast jag är värdelös på att åka, men det är ju en annan femma:)
yeeah tagga! vad har du gjort i helgen?`puss!

2008-02-18 @ 06:58:25
URL: http://ericsonlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0