Dricka te i sängen is the shit!

vi har varit i stan o yrat runt i tygaffärer o tillslut fan jag det perfekta tyget. typ.. bara band som fattas nu..
o en frisör tack ;) gärna en som kan sminka mig me! tss!

daniel-wackosaurusen bjöd på kycklingsallad på Dragon.. riktigt smaskigt.. efter det bidde de lite shopping på coop forum, hm osv..
daniel köpte inte så överraskande en NY JACKA! igen..
han e lika jackgalen som ja.. men denna var riktigt snygg så de fick gå bra.. hehe! hade riktigt shoppingsug ida.. så ja fick me mig lite grejor hem me, nagellack, en blommig blus, en randig t-shirt, knästrumpor, strumpbyxor, ansiktskräm, foundation, grejor på ikea, swebar banan/choklad<--- mumma! aa en hel del bidde de..

Seeen drog vi till IKEA o köpte ny tv-bänk o lite andra prylar.. kollade runt lite..
hem, byta om, sticka till ip.. för en slapp träning :/

får bli nya, hårda tag imon helt enkelt..
nu ska ja faktiskt gå och lägga mig.. i skaplig tid för en gångs skull..
ska kika på andra avenyn o dricka te i sängen.. haha! Undra hur detta ska sluta.. kommer ja kunna sova!?!
De återstår att se..

nattinatti ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0