Maddis 2008 i bilder..

Innan sommaren så fyllde jag 19, gick i skolan ,jobbade en massa i simhallen... TRÄNADE :)

Men hade ingen kamera då.. sååå håll till godo från sommaren..

 

 

Min moders näst yngsta avkomma, mitt lilla lejon sluta nian..

Även morbor Robin slutade minsann nian han med..

 

vad vore väl en bal på slottet?

helt magiskt underbart!!!!!!!!!!!!!!!

 

Bland den lyckligaste Dagen i mitt liv kom den 13 Juni då vi tog studenten.. underbart att få fira med sin allra bästa vänner.. 

 

Fem dagar efter studenten, drog vi till grekland.. jag daniel o min kusin och hade den roligaste semesterresan någonsin, god mat, skratt i bassängen så alla bara kollade, vi kunde fan inte sluta, jag  o sandra drev ut lååååångt ut på havet, vi somnade på våra luftmadrasser och vaknade när båtar som kör typ banangrejor och ringar skvätte ner oss och retade oss lite ;) , vi festade till fem på morgonen, vi skrek öppet på en resturang för en kackerlacka (läs: Madde skrek o sprang iväg) vi drack goda drinkar o käkade glass som vi aldrig käkat glass förr, vi dansade oss svettiga och lurade gamla män från Israel som typ var nyskilda o ville ragga..men nåt annat kul var att Isabelle o hennes crew var där samtidigt så vi träffades o käkade pizza, festade med mera.. underbart.. ska nog tillbaka till sommaren :) 

 

Vi låg på playan en del innan Pippi skulle ge sig av till Usa:et osv..

 

Fick problem med motoriet i värnamo... mitt i skogen stog vi ett par timmar..

Tvingade Coffe åka från jobbet i torsvik o hämta oss eller rättare sagt bärga oss =) 

de gick, trots att draglinan gick av ett par osvosv..

 

Nord styrde upp förfest.. därefter, tadaaa krogen.. man / läs jag blev ett riktigt sommarfyllo.. de va balen o studenten som laddade upp de hela känner ja på mig.. krogen fre,lör var inga enstaka undantag utan mer måsten..

 

Fest hos Hellund, armbrytning, kareoke o bus på toaletten är ett måste.. ps alla blev arga..... och blöta!!!

 

Mysdag med Mirre, vi bakade äckliga munfins.

 

Ja hoppade studsmatta som bara den,  tränade var dag och kompenserade mitt hårda festande ;)

 

 

sen vare dags för oss att ut o dansa igen, körde en jkpg streetstyle bild var.. unnade oss de.. 

 

Körde en vätternsolning och jag badade =) med jonna o sandra..

 

Min kära man och jag tog oss en golfrunda, o jag vann... ;) 

 

Ja o sanna innan en till utgång =)

 

söta sandra ploppade upp som en annan myra..

 

och vi blev utelåsta på balkongen :( 

vi överlevde... 

 

detta var en dag blandad både med glädje och sorg.. var barnvakt hela dagen, myste som bara den, badade osvosv.. på kvällen rymde Wilmakissen som jag var kattvakt åt :( 

Dagen efter tvingade sandra ändå med mig till falkenberg

 

Dagen efter de vare dags att fira mig o dani o våra tre år tillsammans..

Så Daniel tog med mig till göteborg för lite shopping.. och bus...

 

Den årliga festen på logen var här..Kom på mirre med att alltid blunda på vägen hem.. alltid, alltid, alltid.. tröttis..

 

Söta May ville ja skulle ta kort på hennes fina blommot =) 

kräftfest hos mirre blev det.. nord visar och är förundrad över hur stora... de kan va.... 

 

första gången ja åt en sån rackare..

 

sen fick vi tillskott i familjen.. lilla bebis-morris.. som älskar att ligga på rygg o bli klappad på magen.. han ser ut som en liten kanin..

 

 

 sen vare dags för 25årspartaj hos david..

 

han fick en barbara..

hellund däckade o vi busade med han..

 

världens bästa carro var där..

mitt lilla barn var ännu så litet och oskyldigt..

fick min första stoooora lön från nya jobbet o shoppade som ja aldrig shoppat förr ( = fick leva fattigt resten av månaden) 

 

pille o isabelle drog flyttlasset till jkpg o vi var där på inflyttningsfest..

 

 

mest ville hellund ha alla tjejor för sig sj då e han som mest nöjd..

 

ja älskar att åka/köra bil så de gör ja väl jämt..

sen drog ja å sandra te göteborg.. unnade oss sådär på helgen... förtjänade vi..

sen kände ja o nerdie o mirre för att dra utomlands.. danmark blev de.. 

vi drack gooooda drinkar, vi shoppade pyttelite o blev bjudna av tre snälla (Läs: livsfarliga) män på resa till afrika.. de jagade oss, vi sprang.. vi åkte i sandras mammas pussywagon..

 

glömde slangen i när vi tankade och åkte.. hahahahha

 

vi köpte godis på godisplanet..

 

sen närmade sig halloween.. och mkt träning..

 

 sen kom de en wannabepippi.. som lyfte upp mig bara sådär-. sen va ja tvungen att visa vem som är starkast..

sen blev de vild förfest här hos oss.. 

de hoppades i sängar..

vi roar oss..

damn ja diggar denna bilden..

 

 

nerdie o jonish va här me..

 

sen blev de jul =)

o de va väl typ allt..

 

nästa år (imorgon) börjar en aning nyttigare leverne..  ja kommer hålla åt i tyglarna lite om man säger så.. till sommaren ska ja va F&F ( fit o fin.. ) De ska börjas i tid!!! Ni får följa min resa.. om ni vill.. hehe..

 

nu ska ja duscha, springa runt i underkläder o dofta kokos, sminka mig, fixa hår, dricka vin o längta efter maten.. vid sex blire trerätters hos Mirre o ikväll partyparty.. vi har till o med bastat ida =) o ja fick frukost på sängen..  

de e lyxigt människor..

 

gott nytt år..!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nerd

haha fan va bra madde ;) du har verkligen resumerat våra bravader!

2009-01-01 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0