Våran klubbkväll igår..

Igår kom dessa tre tjejer och förstörde min kväll.. 

 

Låt mig presentera: från v; Jonna, Miriam, Nord

Jonna svankar så det står härliga till, Mirre leker me porrlampan, och nej mina stayups syntes inte när jag står upp.. ingen skada skedd..

 

Sandra=bakelsen, En typisk "perfekt cd-omslags-bild-bild", Miriam göra en "Pålsson"

Den viktiga på bilden, MITT HÅR.. mitt uttjatade, för jävliga mellanlånga hår, som jag inte förmår klippa av helt nu till "page" igen?! Hilfe.. på tisdag är det dags.. förslag? Någon? Gärna bilder :)

 Nååård-the-dj, Jonish!

 Jag och min lilla lilla kärlek Morris..

Jag o Mirre körde typiska "medelålders-kvinna-dansar-på-julbord-med-kåtblick-på" - stuket..

 

De va nog allt..

Och så hittade ja denna roliga bilden på titti, bara för jag älskar toabilder antar ja.. hmmm..

 


Kommentarer
Postat av: Jonnniisshhh

Din apa, vilka smygbilder du ha tagit:P:P

hoppas ni hade kul igår utan mig:(

ppööösssss

2008-12-14 @ 19:27:25
Postat av: emy

heta chick's för fan! :) hilla toalettbilder madde, and you know it :) grr! :)

2008-12-14 @ 22:45:32
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Madde

Heyyy Emmy :)

Ja visst älskar vi toalettbilder? ;)

2008-12-15 @ 07:37:11
Postat av: helen

taack :DD..men din lägenhet slår inte min inte. din ser ju skit mysig ut :D.

2008-12-17 @ 21:30:58
URL: http://heelenh.blogg.se/
Postat av: Coffe boffe:D

Nu tycker jag du är dålig på att uppdatera :D haha

2008-12-21 @ 03:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0