LYCKLIG!!!

Tänk att man kan bli så lycklig för något så litet som en öppentid.. 

Daniel gjorde mig riktigt b-sviken nu när vi skulle träna på morgonen o hans kompisar sa att de va stängt.. Ut o gå då eller?

Fan heller att de ska va stängt, tänkte jag o loggade in på den välkända *hmm* sidan www.waggerydsatletklubb,se

Och tro fan att de e öppet ida och tro också lika hårt att ja kommer träna ben så de kommer skaka + mage o kondition en halvtimme.. nu jävlar..

:):):):) :) taggad till tusen..

dagen ska ägnas åt lite bak åt gammelfarmor, ansiktsmask och fotbad ska hinnas med, peeling o insmorning med min nya bodybutter i äkta kokosstyle by bodyshop.. me like!!

Sen ska mina heta vänner träffas i en sammankomst hos titti/mig eller vad ni nu vill och behagar :) 

Mirre ska inviga sina nya heta brillor ;) hon tyvärr måste ha på sig jämt och ständigt nu.. pågrund av svårt synfel.. 

spannend..

ska försöka lägga in lite bilder sen me..

 

ha de fint monkeys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0