Godmorgon? Godmiddag? Gokväll?

Go morgon..VAKNADE NUUUU!!!!!

var en helvetesdag igår.. jobbade från halv sju på morgonen - till kvart i två... - PÅ NATTEN!!!!

19 timmar i streck.. på grun av f'tt inventeringen som aldrig ville stämma.. o ja blev helt konstig o gick ut o spydde flera gånger - jag som aldrig spyr.. när ja va hemma vi två trodde jag att jag skulle avlida.. vaknat VARJE  timmer inatt o spytt.. ja spyr liksom ALDRIG!!

Ingen utflykt me Daniel idag som vi planerat såå länge.. Så jävla surt... o ja får inte ner något annat än vatten.. 

kan inte ens tänka på mat, godis eller någonting.. 

 

tur ja har min kisse o gosa me i soffan nu... o daniel har köpt två presenter till mig :) jag älskar presenter.. 

 

 

en till grej: jämt när jag blir sjuk (händer inte ofta) så tänker ja bara på hur jävla gött de e o va frisk.. 

men de e aldrig något man tänker på när man e pigg & kry.. man borde fan uppskatta saker mer..

 

Kollar också på en dokumentär nu.. om ett par som har 27 barn.. e har tagit han om barn som inte är önskvärda.. 

ALLA deras 23 adopterade barn har sjukdomar som kan fylle en hel läkarbok..

tror 15 av d har downs syndrom.... så himla fint & ledsamt på samma gång..

 

Hoppas ni har en trevligare lördag än mig :) 

ja som villle träffa min familj idag.. 

 

kill me.. 

 

 

'

 

 

*Saknar mina vännor o längtar visst till vi ska mysa som attan till jul*


Kommentarer
Postat av: Isa

stackars dig vännen! låter inte kul alls med "spusjukan" eller vad det nu än är du har fått. hoppas att det inte blir långvarit!

Mirre föreslog den 19de som glöggmysdag. vad sägs om det?

pussar

2008-12-06 @ 18:26:14
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: jonnish

sheet ja trodde först de va du på bilden madde hehe men sen såg ja the tatu o tänkte neee!!!:D:D

krya på dig din feeeetteee! (K)(L)

2008-12-07 @ 00:11:12
Postat av: Sandra L

Nämen stackare

Får ses snart??

Miss u..Krya på dig nu!

Puss



2008-12-07 @ 22:30:03
URL: http://mylifemystylebysandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

sötisar..

ja fick nog matförgiftning för kycklingpizzan.. fyfan.

ja spydde ju hela natten efter .. men sen har ja bara varit seg o nu e ja typ frisk.. så ingen vinterkräksjuka här inte :) glöggmys låter kalas :) längtar redan.. ska vi köra lite knytis då eller vart ska vi vara? =) kram

2008-12-08 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0