En dag då allt stämmer, finns dem också?

Jajemän.. idag e en riktig flytdag.. de innebär ungefär att alla fel o grejor på jobbet har ja kunnat skylla ifrån mig.. precis allt..

ett ex. ett paket som inte kommit fram till en jordbruksnisse.. 

ringde till postens kundtjänst o pratade med en trevlig man.. (ja ja tror han va trevlig, o snygg.... o sexig.... för han hade en sexig röst.. men visst e man sån?) så började fundera på hur han egentligen ser ut.. rågganstyle kanske? Vad vet jag??

Hursomhelst.. POSTEN  hade gjort fel o allt ordnade sig.. oh yes.. bara en av alla grejor.. 

Kom ihåg i början på jobbet när något var borta o de första man hörde var:

"-Madde, var e....." osvosv..  nu e de andra bullar :) 

 

Ja åt lax te lunch o sedan gick ja en halvtimma i regnet med mitt (okey de måste va någon av mina vänninors? ja har helt enkelt lånat de på obestämd tid) 

slutade fyra o åkte med marie till stationen, hann precis med tåget.. slumrade på tåget o nu sitter ja här o latar mig.. käkat lax ännu en gång.. omega3chock idag.. lax X2 + omega3tabletter..  kommer la växa ut fjäll på mig snart.. 

 

Men nu ska ja röra fläskarslet o ta mig upp till det (ö(kända Aq o sno Daniels bil.. sedan blire gymmet i min ensamhet.. Miriam sviker idag.. den lata jääve****..... 

Måste också lägga på tre paket på posten (sålt grejor på tradera :)) min nya hobby.. haha.. 

 

Nu ringde bror min me.. fått lägenhetserbjudande på österrängen .. nya österrängsmannen haha (internt som fan)

 

men vi höres apor.. har ni tur lägger ja in partybilder här ikväll.. 

(tog en kopp kaffe nu, inte van vid de på em, nu jävlar ska de tränas hårt.. du kommer ångra dig något så enormt imorgon Miriam när du vaknar o ser dig i spegeln o vet att ja hade plågat dig på gymmet så du kunde bitt lite biffig..) 

 


Kommentarer
Postat av: miriam

dööh ja hade redan tränat!!

2008-12-04 @ 12:14:30
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0