Många funderingar..

Idag har ja sovit ut, gymmat - axlar och rygg..

Fyndat skor för 75kr.. perfekta till jobbet.
Köpt lite andra grejor..
+ fitness tidning, veckorevyn och en korsordstidning..
Köpte mackor på "Ted´s" lilla delikatessbutik där i skillingaryd me.. tonfiskmacka <-- mums va gott!!!  Rekommenderas..

fick ett nice läppglans från FACE av moessan me - tack!
Har suttit o sökt efter "mitt" art deco glamour gloss nu.. Som jag ska på jakt efter i stan, kanske på fre? JAG SKA HA DE!

Håller på o bli sjuk, nyser o snorar o har mig.. så nu ska ja lägga mig i soffläge o plöja igenom lite tidningar o sen glo på film ja laddat hem.. VILA.. o just när ja ska vila eller håller på o bli sjuk så blir ja som mest träningssugen.. helt sjukt.. skulle kunna gå till gymmet en gång till nu känner ja..

Ska se om ja inte orkar göra lite linssoppa senare ikväll.. vore nice att bunkra upp me.. o bra i sjuketider..

Köpte nytt kaffe på ica me.. nåt lyxigt me svart glasförpackning.. fyfan va ont i huvudet ja fick.. o äckligt o dant va de :( tji fick jag! "1985" tro ja de hette, REKOMMENDERAS INTE!!!




Ja vet inte va de e me otursfamiljen..
Moder min har opererat sig i armhålan för längesedan, såret gick upp o fick läka öppet = äckligt..
Nu har hela armen svullnat upp o värker som fan på henne, ja skämtar inte typ dubbelt så stor som andra....  den kvinnan har INGET immunförsvar alls..
får alla möjliga konstiga sjukdomar och infektioner JÄMT! När något blivit bra så kommer de nåt nytt igen.. helt sjukt..

Min storebror dök in i någon pelare på rosenlund igår? Slog i huvudet och hade sår.. MEN jobbar idag! Pucko!!!!!!!!!
Jag väntar INTE med spänning vad som händer med någon av oss härnäst!!!

Än så länge har ja inte drabbats av någon sjukdom som ligger i familjen/släkten mer än allergin o astma.. och jag hoppas verkligen INTE jag får psoriasis eller nåt snart.. De räcker me astman o allergin här va ;) min lott här i livet..



Jävla huvud, JÄVLA KAFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isa

när börjar du på det nya jobbet då? pussss

2008-08-27 @ 17:24:20
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0